Pastoor Gillisstraat 158
5121 CH Rijen
Netherlands
Email: info@securitycranes.nl
Telefoon: +31 06 53967690
Klachtenprocedure
- Hoe kan ik een klacht indienen?
Klachten kunnen alleen als klacht worden behandeld als deze schriftelijk worden ingediend. Schriftelijk indienen kan via e-mail of via een geadresseerde brief. De indiener van de klacht geeft in de e-mail of brief helder aan waaruit de onvrede over de dienstverlening bestaat.
E-mails kunnen gestuurd worden naar info@securitycranes.nl. Brieven kunnen gestuurd worden naar ons postadres: SecurityCranes, Pastoor Gillisstraat 158, 5121 CH, Rijen.
- Zijn er voorwaarden gesteld aan het indien van mijn klacht?
Aan het feitelijk indienen van de klacht worden verder geen vormvereisten gesteld. Alle klachten worden in behandeling genomen, mits deze schriftelijk zijn ingediend.
- Wat gebeurt er na het indienen van mijn klacht?
Na ontvangst van de klacht bekijkt de kwaliteitscoördinator of deze duidelijk is. Vervolgens wordt er een “eigenaar” toegewezen. De “eigenaar” zal de klacht onderzoeken en hierop eventueel preventieve en/of correctieve acties uitvoeren en/of coördineren. Uw klacht wordt vanzelfsprekend altijd vertrouwelijk behandeld.
- Hoelang duurt het voor mijn klacht is afgehandeld?
SecurityCranes streeft ernaar om de klacht binnen zes weken af te handelen. Bij complexe klachten kan er een langere periode nodig zijn om de klacht op een juiste wijze af te handelen.
- Hoe handelt SecurityCranes een klacht af?
De afhandeling van de klacht zal met de indiener worden besproken, en indien gewenst, schriftelijk worden bevestigd.
- Kan ik in beroep gaan?
Indien u het niet eens bent met de afhandeling van uw klacht, dan kunt u hiertegen in beroep gaan bij de kantonrechter.